reis met me mee naar de regenboog regenboog ...

test test

...even checken of het me wel lukt een verhaaltje te schrijven en foto's te plaatsen. Zou toch lullig zijn als ik aan de andere kant zit...mmm controle freak? beetje misschien, ben het zeker al meer en meer aan het afleggen. Maar goed, zoals het er nu naar uitziet gaat dit goed. Ik ben nu lekker in Lochem, gister afscheid genomen van m'n tijdelijk woning met fantastisch uitzicht. Jammer hoor, maar goed om te weten dat in huis in de hoogte toch fijn is (ik dacht altijd van niet) En raar, een sleutelbos waar nu alleen nog maar een klipje, geen enkele sleutel,aanhangt. Volledig los van Utrecht (op vrinden na natuurlijk

Laughing
).

Oké, nog even een foto met uitzicht importeren en dan ga 'k zo lekker een boterham met kaas eten... op holland!

Reacties

Reacties

Rene

Test gelukt.
Mooie uitzichtfoto's!

Veel plezier in Lochem: geniet nog even van Holandse produkten (courgettes uit eigen tuin) en huiselijke gezelligheid!

Siska

Jaaaa, hij doet het :-). Fijn als je straks af en toe even een berichtje gaat sturen over al je wel en wee daar in het verre oosten. Ik denk dat er straks nog wel wat mooie uitzichten toegevoegd kunnen worden aan de foto's! Geniet nog even van het laatste stukje Nederland en alvast heeele goede vlucht voor morgen!

Dikke knuffel,
Siska

Thessa

Hey Eef, leuk zo'n site en heel fijn om je zo een beetje te kunnen volgen. Ik ben heel benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren maar gaat helemaal goed komen. Laat het allemaal over je heen komen en zet je senses op scherp.

Heel veel plezier en pas goed op jezelf. Dikke X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!