reis met me mee naar de regenboog regenboog ...

stil

namaste,

even een kort berichtje; de komende tijd (10 dagen) gaat stil worden. Heb besloten een meditatiecursuste volgen.. volgens mij een hele fijne welke morgen begint. Zonder verwachting vol nieuwsgierigheid ga ik het aan!

Heb de afgelopen tijd; laatste dagen BKK en deze wk Nepal, fijn gehad! Sjee wat is kathmandu weer ontzettend anders dan thailand, laat staan NL... Ik houd het nu kort, over een paar dagen vertel ik meer over deze verschillen en de dingen die ik heb meegemaakt (vergezeld met wat fotos).

Dus voor nu; iedereen een goede tijd en tot laters!

e

Reacties

Reacties

Judith

Veel plezier en mooie inzichten gewenst!!!

Lieve groet,

Judith

Siska

He lieve Evelien,

Wat super dat je dat daar gaat doen, een mooiere locatie kan ik me niet voorstellen. Ben heel erg benieuwd hoe je het gaat ervaren!

Dikke knuffel,
Siska

Esther

Hé Eef,

En... zijn alle puzzelstukjes gevallen en ben je achter de zin van 't leven :-)? Nee, serieus, ben heel benieuwd hoe je meditatie was!!
Stond afgelopen woensdag te dansen in Tivoli, vond 't jammer dat je er niet bij was!! je moet maar niet al te lang in verweggiestan blijven...:-) of wel natuurlijk, dan kom ik daar dansen op 't strand of zo...:-)
lfs,
es

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!