reis met me mee naar de regenboog regenboog ...

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

evelien

Reacties

Reacties

Menno & Manon

Lieve Evelien,

Met onze bus de veerboot genomen van Zuid-Frankrijk naar Marokko en 's nachts een vuurrode maan zien hangen boven het vasteland, wakker worden aan de Atlantische Oceaan waar de golven soms huizenhoog op de kust slaan, koeien die tot hun borst in de bloemen stonden, het avondgebed horen galmen over de daken van Marrakesh, wilde rozen kado gekregen bij aankomst in de Hoge Atlas, opgroeien in een land vol enorme tegenstellingen - wat doet dat met je (50% van de Marokkaanse bevolking is jonger dan 21 jaar)? rijden, rijden, rijden door eindeloze olijfboomgaarden in de binnenlanden van Spanje, de avondzon die lange schaduwen trekt over het Alhambra, geurige kruiden, andere talen, gastvrijheid zoals we die in NL niet kennen, en je voor het eerst realiseren dat je Europeaan bent - het zijn enkele blijvende herinneringen en indrukken die we opdeden tijdens onze reis in 2006.

Reizen is iets anders dan vakantie vieren. Het vormt je, je ontdekt dingen over jezelf, de mensen om je heen, het leven daar en hier.

Spannend, maar wezenlijk. Geniet!
Liefs,
Menno & Manon

Bas Pronk

En waar gaat deze reis naar toe?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!