reis met me mee naar de regenboog regenboog ...

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

evelien

Menno & Manon

Lieve Evelien,

Met onze bus de veerboot genomen van Zuid-Frankrijk naar Marokko en 's nachts een vuurrode maan zien hangen boven het vasteland, wakker worden aan de Atlantische Oceaan waar de golven soms huizenhoog op de kust slaan, koeien die tot hun borst in de bloemen stonden, het avondgebed horen galmen over de daken van Marrakesh, wilde rozen kado gekregen bij aankomst in de Hoge Atlas, opgroeien in een land vol enorme tegenstellingen - wat doet dat met je (50% van de Marokkaanse bevolking is jonger dan 21 jaar)? rijden, rijden, rijden door eindeloze olijfboomgaarden in de binnenlanden van Spanje, de avondzon die lange schaduwen trekt over het Alhambra, geurige kruiden, andere talen, gastvrijheid zoals we die in NL niet kennen, en je voor het eerst realiseren dat je Europeaan bent - het zijn enkele blijvende herinneringen en indrukken die we opdeden tijdens onze reis in 2006.

Reizen is iets anders dan vakantie vieren. Het vormt je, je ontdekt dingen over jezelf, de mensen om je heen, het leven daar en hier.

Spannend, maar wezenlijk. Geniet!
Liefs,
Menno & Manon

Bas Pronk

En waar gaat deze reis naar toe?